Реєстрація факторингової компанії. Ліцензія на факторинг

Як зареєструвати факторингову компанію? Реєстрація факторингової компанії, ліцензія на факторинг, вимоги

РЕЄСТРАЦІЯ ФАКТОРИНГОВОЇ КОМПАНІЇ

Опис

Компанія BMG має 10 річний досвід надання послуг по створенню і реєстрації факторингових компаній в Україні. BMG успішно реалізувало більше 1000 проектів, відкрили більше 100 фінансових організацій і отримали понад 300 ліцензій на фінансову діяльність, факторинг.

Послуги BMG по створенню факторингової компанії:

  • Термін реєстрації факторингової компанії: 2 місяці
  • Тип послуги: реєстрація “під ключ”
  • Гарантія: гарантуємо виконання послуг в повному обсязі в термін
  • Спосіб оплати: згідно договору
  • Вартість послуг: від 4000$
  • Досвід з 2008 року

Отримати безкоштовну консультацію з приводу реєстрації факторингової компанії Ви можете за телефоном: +380442211110 або залишивши заявку на сайті, і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом:

Реєстрація факторингової компанії

Надання факторингових послуг відноситься до фінансових послуг.

Фінансова установа має право надавати фінансові послуги після внесення її до Реєстру та отримання Свідоцтва та після отримання відповідної ліцензії на факторингові операції.

Процедура створення кредитної установи, що планує надавати послуги з факторингу:

  1. Реєстрація юридичної особи
  2. Приведення до нормативів фінансової установи
  3. Внесення до реєстру Фінансових компаній – реєстрація факторингової компанії
  4. Отримання ліцензії на факторинг

Вимоги до факторингової компанії

З метою реєстрації факторингової компанії, компанія має відповідати наступним вимогам.

1) В установчих документах фінансової факторингової компанії зазначений вичерпний перелік видів фінансових послуг, які буде надавати заявник як виключний вид його діяльності з урахуванням вимог законодавства, у тому числі з урахуванням обмежень щодо суміщення окремих видів фінансових послуг.

2) Наявність у фінансової факторингової компанії внутрішнього документа, що регламентує порядок надання фінансових послуг, та примірних договорів зі споживачами фінансових послуг, які мають відповідати вимогам законодавства та затверджуватись уповноваженим органом кредитної установи відповідно до його установчих документів.

3) Наявність системи бухгалтерського обліку, що відповідає вимогам законодавства.

4) Наявність облікової та реєструючої систем у фінансової факторингової компанії (програмного забезпечення та спеціального технічного обладнання), які мають відповідати вимогам, встановленим Нацкомфінпослуг, і передбачають ведення обліку операцій з надання факторингових операцій (фінансових послуг) споживачам та подання звітності до Нацкомфінпослуг.

5) Формування фінансовою факторинговою компанією статутного (складеного, пайового) капіталу грошовими коштами, а також відповідність розміру статутного (складеного, пайового) та/або власного капіталу фінансової факторингової компанії вимогам законодавства. У разі надання однієї послуги факторингу - у розмірі не меньше 3 млн грн, у разі наданні 2 і більше послуг - у розмірі не меньше 5 млн грн. При суміщенні окремих фінансових послуг можуть бути додаткові вимоги.

6) Відповідність керівника і головного бухгалтера фінансової факторингової компанії Професійним вимогам до керівників та головних бухгалтерів фінансових установ.

7) наявність у фінансової факторингової компанії умов, необхідних для надання споживачам фінансових послуг, а саме:

  • власного або орендованого приміщення за місцезнаходженням факторингової організації, зазначеним в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
  • відповідної комп’ютерної техніки, яка дає змогу забезпечити виконання вимог щодо подання до Нацкомфінпослуг інформації, встановленої законодавством, що регулює діяльність з надання фінансових послуг, та засобів зв’язку (телефону, Інтернету, електронної пошти)

Ліцензія на факторинг

Надання факторингових операцій, фінансовою послугою, якщо така послуга надана на підставі договору.

На дату подання заяви про отримання ліцензії на факторингові операції факторингова компанія повинна бути внесений до Державного реєстру фінансових установ, що веде Нацкомфінпослуг (крім іншої юридичної особи, що надає фінансові послуги).

Для отримання ліцензії на факторингові операції фінансова установа повинен відповідати вимогам надання послуг з факторингу.

У фінансової установи на дату подання документів на отримання ліцензії на факторинг повинні бути відсутні невиконані заходи впливу (незалежно від того, чи настав строк їх виконання).

Вимоги до персоналу факторингової компанії

Керівнику фінансової факторингової компанії, виставляють такі вимоги:

  • Мати вищу освіту ступеня магістра або прирівняна до нього
  • Пройти підвищення кваліфікації та скласти іспит на відповідність знань професійним вимогам за типовою програмою підвищення кваліфікації керівників
  • Мати не менше п’ятирічний загальний стаж трудової діяльності, з якого стаж роботи керівником не менше двох років, зокрема, не менше одного року керівником на ринках фінансових послуг
  • Мати бездоганну ділову репутацію

Головному бухгалтеру факторингової компанії компанії, виставляють такі вимоги:

  • Мати вищу освіту не нижче ступеня бакалавра
  • Пройти підвищення кваліфікації та скласти іспит на відповідність знань професійним вимогам за типовою програмою підвищення кваліфікації головних бухгалтерів
  • Мати стаж роботи керівником в сфері фінансової та / або бухгалтерської діяльності або стаж роботи на ринках фінансових послуг на посадах, пов’язаних з фінансовою або бухгалтерською діяльністю, не менше трьох років
  • Мати бездоганну ділову репутацію

Відповідальному за фінансовий моніторинг фінансової факторингової компанії виставляються наступні вимоги:

  • Мати бездоганну ділову репутацію
  • Мати вищу освіту
  • Досвід роботи не менше року в сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом
  • Пройти курси підвищення кваліфікації та скласти іспит за типовою програмою підвищення кваліфікації для суб’єктів первинного моніторингу

Отримати безкоштовну консультацію:

НОРМАТИВНІ АКТИ ЩО РЕГЛАМЕНТУЮТЬ ДІЯЛЬНІСТЬ

Нормативно-правова база

01.  Закон України: Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг

02.  Положення: Про Державний реєстр фінансових установ

ПРОЦЕДУРА СТВОРЕННЯ ФАКТОРИНГОВОЇ КОМПАНІЇ

Етапи створення факторингової компанії

01.  Реєстрація компанії

Підготовка статутних документів, узгодження посади директора, реєстрація юридичної особи

02.  Приведення до нормативів

Формування статутного капіталу, навчання персоналу, аудит, розробка правил і положень

03.  Внесення до реєстру

Підготовка пакету документів, подача на Комісію, розгляду документів, внесення до Реєстру

04.  Ліцензія на факторинг

Розробка правил і договорів, аудит, підготовка документів для ліцензії, подача на комісію, видача ліцензії на факторинг

ЯКІ УМОВИ ОБОВ'ЯЗКОВО ПОТРІБНО ВИКОНАТИ

Вимоги до створення Фінансової Компанії

регистрация финансовой компании

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ

Фінансові компанії можуть створюватися в будь-якої організаційно-правовій формі, якщо закони з питань регулювання окремих видів фінансових послуг не містять спеціальних правил та обмежень.

Особливі правила створені для: ломбардів – у формі повного товариства; Кредитних спілок – юридична особа, учасники якої не менше 50 фізичних осіб; Страхових компаній – в формі акціонерного товариства або товариства з додатковою відповідальністю; Банків – у формі акціонерного товариства та інші …

Статутні документи повинні відповідати вимогам фінансових компаній.

РОЗМІР СТАТУТНОГО КАПІТАЛУ

Для більшості фінансових компаній встановлено нормативно-мінімальний розмір статутного капіталу, який повинен бути сформований виключно грошовими коштами.

Для ломбардів – не менше 500 тис грн або не менше 1 млн – якщо будуть відкриватися відділення.

Для фінансової компанії – не менше 3 млн.грн. Для фінансової компанії, що сполучає декілька видів діяльності – не менше 5 млн. грн.

Для надання окремих видів фінансових послуг можуть бути виставлені окремі вимоги.

Фінансова компанія повинна мати прозору структуру власності, в якій можна визначити кінцевих бенефіціарів, власників. У кінцевих бенефіціарів, власників має бути підтвердження походження коштів.

ПРИМІЩЕННЯ

Головна вимога до приміщення фінансових компаній – наявність власного або орендованого приміщення, в нежитловому фонді за місцезнаходженням фінансового установа, зазначеного в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб.

Приміщення повинні бути укомплектовані відповідною комп’ютерної техніки, яка дає можливість забезпечити виконання вимог щодо подання до Нацкомфінпослуг інформації, встановленої законодавством, що регулює діяльність з надання фінансових послуг, і засобів зв’язку (телефону, Інтернету, електронної пошти).

Для окремих видів фінансових послуг можуть бути виставлені свої вимоги до приміщень.

Для ломбардів передбачено наявність в приміщенні місця для зберігання заставленого майна. Спеціальне місце зберігання закладеного майна – окреме приміщення або окрема територія, місце з обмеженим доступом, яка повинна відповідати вимогам, встановленим законодавством, бути розташоване за місцезнаходженням ломбарду або його відокремленого підрозділу або за іншою адресою і бути обладнаними необхідними засобами, які повинні забезпечити збереження предметів застави і зміст предметів застави в належному состояніі.

Кредитна компанія повинна мати окреме власне або орендоване нежитлове приміщення з обмеженим доступом і сейфом для зберігання грошей (грошових коштів) і документів, що унеможливлює їх пошкодження.

Страхові компанії повинні мати у власності або в користуванні приміщення, а саме нежитлове частина внутрішнього об’єму будівлі, обмежена будівельними елементами, з можливістю входу і виходу, яка використовується виключно цим заявником при здійсненні страхової діяльності, за місцезнаходженням.

Кредитні спілки зобов’язані мати окреме приміщення з обмеженим доступом і сейф для зберігання грошей (грошових коштів) і документів, що унеможливлює їх пошкодження.

ПЕРСОНАЛ

Виділяють наступні професійні вимоги до фінансових компаній:

  1. Вимоги до керівника та головному бухгалтеру
  2. Професійні вимоги до фахівців (для ринку цінних паперів)
  3. Вимоги до відповідального за фінансовий моніторинг

Керівнику фінансової компанії, яка надає такі послуги: кредитування, лізинг, факторинг, страхування, обмін валют, переказ грошових коштів, фінансування будівництва, гарантії і поручительства, виставляють такі вимоги:

  1. мати вищу освіту ступеня магістра або прирівняна до нього
  2. пройти підвищення кваліфікації та скласти іспит на відповідність знань професійним вимогам за типовою програмою підвищення кваліфікації керівників
  3. мати не менше п’ятирічний загальний стаж трудової діяльності, з якого стаж роботи керівником не менше двох років, зокрема, не менше одного року керівником на ринках фінансових послуг (для голови правління кредитної спілки та керівника ломбарду – стаж роботи керівником не менше одного року)
  4. мати бездоганну ділову репутацію.

Головному бухгалтеру фінансової компанії, яка надає такі послуги: кредитування, лізинг, факторинг, страхування, обмін валют, переказ грошових коштів, фінансування будівництва, гарантії і поручительства, виставляють такі вимоги:

  1. мати вищу освіту не нижче ступеня бакалавра;
  2. пройти підвищення кваліфікації та скласти іспит на відповідність знань професійним вимогам за типовою програмою підвищення кваліфікації головних бухгалтерів;
  3. мати стаж роботи керівником в сфері фінансової та / або бухгалтерської діяльності або стаж роботи на ринках фінансових послуг на посадах, пов’язаних з фінансовою або бухгалтерською діяльністю, не менше трьох років;
  4. мати бездоганну ділову репутацію.Банкам, учасникам ринку цінних паперів виставляються свої вимоги.

Фінансові компанія є суб’єктами первинного фінансового моніторингу, з цією метою для посади відповідального за фінансовий моніторинг виставляються наступні вимоги:

  1. мати бездоганну ділову репутацію
  2. мати вищу освіту
  3. досвід роботи не менше року в сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом
  4. пройти курси підвищення кваліфікації та скласти іспит за типовою програмою підвищення кваліфікації для суб’єктів первинного моніторингу

Для фінансових компаній, учасників фондового і ринку цінних паперів можуть виставлятися додаткові професійні вимоги. Так для компанії з управління активами, з метою отримання ліцензії на управління активами обов’язково наявність не менше 3-х сертифікованих фахівця з управління активами.

НОРМАТИВНІ

Фінансові компанії, які надають такі фінансові послуги: кредитування, лізинг, факторинг, страхування, обмін валют, переказ грошових коштів, фінансування будівництва, гарантії і поручительства, виставляють такі вимоги:

  1. В установчих документах повинен бути зазначений вичерпний перелік видів фінансових послуг, які надаватиме фінансова компанія як винятковий вид його діяльності, в тому числі з урахуванням обмежень щодо суміщення окремих видів фінансових послуг. Установчі документи фінансової установи – повинні відповідати вимогам спеціального нормативно-правового акта, згідно з яким створено таку юридичну особу.
  2. Наявність у фінансової компанії внутрішнього документа, що регламентує порядок надання фінансових послуг та примірних договорів зі споживачами фінансових послуг, повинні відповідати вимогам законодавства.
  3. Наявність системи бухгалтерського обліку, що відповідають вимогам законодательства.
  4. Наявність облікової та реєструючої систем (програмного забезпечення та спеціального технічного обладнання), які повинні відповідати вимогам, встановленим законодавством, і передбачають ведення обліку операцій з надання фінансових послуг споживачам та подання звітності.
  5. Формування фінансової компанії статутного капіталу грошовими коштами, а також відповідність його розміру вимогам законодательства.
  6. Відповідність керівника та головного бухгалтера Професійним вимогам до керівників та головних бухгалтерів фінансових установ.
  7. Наявність умов, необхідних для надання споживачам фінансових послуг, а саме: власного або орендованого приміщення за місцезнаходженням заявника, зазначеним в Єдиному державному реєстрі, а також відповідної комп’ютерної техніки, яка дає можливість забезпечити виконання вимог щодо подання інформації, встановленої законодавством, що регулює діяльність з надання фінансових послуг, і засобів зв’язку (телефону, Інтернету, електронної пошти).

ЩО ПОТРІБНО ДЛЯ ПОЧАТКУ РОБОТИ

Для початку роботи необхідно надати:

  1. Дані про засновників і кінцевих бенефіціарів.
  2. Дані про Приміщення (фізичну адресу, за якою буде знаходитися компанія).
  3. Дані про Керівника, Головному бухгалтера, Відповідальним за фінансовий моніторинг (може бути особі Директора / Головного бухгалтера): копію паспорта та ідентифікаційного, диплом, трудова книжка.
  4. Плановане назва Компанії.

Консультація Безкоштовно!

Залиште заявку і ми зв'яжемось з Вами найближчим часом!

Отзывы БМГ, bmg

Замовити послугу

ЗАМОВИВШИ У НАС ПОСЛУГУ ВИ ОТРИМУЄТЕ

01.  Консультування

Допомагаємо, консультуємо і знаємо як вирішити поставлені завдання

02.  Схему роботи

Погоджуємо і даємо робочі інструменти для реалізації планів

03.  Термін

Важливий результат, а не процес. Терміни проговорюються на початку

04.  Гарантію

Беремося за виконання роботи, в якій впевнені, за результат відповідаємо

Залиште Заявку!

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом!

ЧОМУ ОБИРАЮТЬ НАС?

Про Нас

Ми знаємо, що для Вас важливий результат, а не процес. Більше 10 років роботи на ринку, більше 1000 успішно реалізованих проектів, ми знаємо як отримати потрібний результат в термін

Досвід

Досвід більше 10 років, понад 1000 успішних проектів по всій Україні

Професіоналізм

У нас працюють практикуючі фахівці з досвідом роботи від 5 років

Гарантія

Ми гарантуємо в договорі виконання того чи іншого проекту

10

Років досвіду

100

Відкритих компаній

300

Отриманних ліцензій

1000

Успішних проектів

МИ ПИШАЄМОСЯ НАШИМИ ПРОЕКТАМИ

Наші Клієнти

клиенты бмг, dtek
клиенты бмг, metinvest
клиенты бмг, pokupon
клиенты бмг, metal-yapi
клиенты бмг, e-groshi
клиенты бмг, e-rassrochka
клиенты бмг, aeg
клиенты бмг, райффайзен