Андеррайтинг. Ліцензія на андеррайтинг

Андеррайтинг. Як зареєструвати андеррайтера цінних паперів? Ліцензія на андеррайтинг, ліцензування андеррайтингової діяльності

АНДЕРРАЙТИНГ

Опис

Компанія BMG має 10 річний досвід надання послуг по створенню, реєстрації, послуг з ліцензування андеррайтингової діяльності, діяльності з торгівлі цінними паперами в Україні. BMG успішно реалізувало більше 1000 проектів, відкрили більше 100 фінансових організацій і отримали понад 300 ліцензій на фінансову діяльність, в т.ч. ліцензія на андиррайтинговою діяльність.

Послуги BMG по реєстрації андеррайтера цінних паперів:

Отримати безкоштовну консультацію з приводу реєстрації андеррайтингової діяльності Ви можете за телефоном: +380442211110 або залишивши заявку на сайті, і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом:

Вже працюють з нами:

Анддерайтингова діяльність

Андеррайтинг - укладення торговцем цінними паперами договорів щодо відчуження цінних паперів та/або здійснення дій чи надання послуг, пов’язаних з таким відчуженням, у процесі емісії цих цінних паперів за дорученням, від імені та за рахунок емітента на підставі відповідного договору з емітентом.

Андеррайтер може надавати консультації емітенту щодо розміщення цінних паперів цього емітента.

Андеррайтер відповідно до договору з емітентом може здійснювати:

  • Купівлю цінних паперів у емітента з подальшим їх перепродажем інвесторам
  • Гарантування повного або часткового продажу цінних паперів емітента інвесторам, Повний чи частковий їх викуп за фіксованою ціною з подальшим перепродажем
  • Продаж якомога більшої кількості цінних паперів, без зобов’язання придбати будь-які цінні папери, що не були продані

З метою організації публічного розміщення цінних паперів андеррайтери можуть укладати між собою договір про спільну діяльність.

Реєстрація андеррайтера

З метою створення, реєстрації андеррайтера цінних паперів необхідно пройти основні етапи:

  1. Реєстрація юридичної особи
  2. Приведення до нормативів фінансової компанії
  3. Отримання рекомендацій від діючих торговців цінними паперами
  4. Членство в СРО – саморегулюючій організації на ринку цінних паперів
  5. Отримання ліцензії на андеррайтинговою діяльність
  6. Внесення в реєстр фінансових компаній
  7. Постановка на облік в службі фінансового моніторингу

Ліцензія на андеррайтинг

Андеррайтинг на фондовому ринку здійснюється виключно на підставі ліцензії на андеррайтингову діяльність, що видається Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку.

Отримання ліцензії на андеррайтинг процедура складна і вимагає виконання ряду ліцензійних умов.

Умови отримання ліцензії на андеррайтинг:

  • Членство в СРО
  • Статутний капітал
  • Приміщення
  • Сертифікація працівників
  • Керівник
  • Головний бухгалтер
  • Фінансовий стан учасника
  • Ділова репутація

СРО

Одна з умов отримання ліцензії на андеррайтинг є - членство щонайменше в одному об’єднанні професійних учасників ринку цінних паперів та/або саморегулівній організації, що об’єднує професійних учасників ринку цінних паперів за відповідним видом професійної діяльності та включення андеррайтера до державного реєстру фінансових установ, які надають фінансові послуги на ринку цінних паперів.

Статутний капітал андеррайтера

Торговець цінними паперами може отримати ліцензію на андеррайтинг за умов наяності сплаченого статутного капіталу:

  • Андеррайтинг – не менш як 7 мільйонів гривень

Також отримання ліцензії на андеррайтинг вимагає дотримуватись таких вимог:

  • Частка статутного капіталу андеррайтера що належить іншому торговцю цінними паперами, не може перевищувати 10 відсотків
  • Частка андеррайтера разом з пов’язаними особами у статутному капіталі Центрального депозитарію цінних паперів не може становити більше 5 відсотків
  • Частка андеррайтера у статутному капіталі депозитарної установи не може становити більше 5 відсотків

Приміщення андеррайтера

Загальна площа приміщення андеррайтера цінних паперів, його відокремленого підрозділу повинна становити не менше ніж 20 кв.м.

У разі організації андеррайтингової діяльності в складі спеціалізованих структурних підрозділів, які є невід'ємною частиною його внутрішньої організаційної структури та мають інше місцезнаходження, площа приміщення по кожному такому підрозділу повинна становити не менше 10 кв. м.

Сертифіковані працівники андеррайтера

Умовою отримання ліцензії на андеррайтингову діяльність необхідно мати сертифікованих фахівців вже на момент процедури ліцензування андеррайтингової діяльності.

У андеррайтера при отриманні ліцензії на андеррайтинг, кваліфікаційні вимоги такі:

  • Не менше трьох сертифікованих фахівців (у тому числі керівні посадові особи) та по два сертифікованих фахівці (у тому числі керівні посадові особи) – для відокремленого підрозділу, який провадить будь-який з цих видів діяльності.

Керівник андеррайтера

Керівник андеррайтера цінних паперів (його відокремлених та/або спеціалізованих структурних підрозділів) при здійсненні андеррайтингової діяльності не може одночасно працювати в інших професійних учасниках фондового ринку.

Керівник андеррайтера цінних паперів (крім банку) повинен мати стаж роботи на фондовому ринку не менше трьох років, у тому числі стаж роботи як керівної посадової особи на фондовому ринку не менше одного року.

Головний бухгалтер андеррайтера

Головний бухгалтер дилера повинен відповідати таким професійним вимогам:

  • Мати повну вищу освіту (спеціаліст, магістр)
  • Мати документ про підвищення кваліфікації шляхом підготовки за типовою програмою професійної підготовки бухгалтерів професійних учасників фондового ринку, затвердженою рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, та атестації в порядку, визначеному Положенням про порядок навчання та атестації фахівців з питань фондового ринку. У разі відсутності такого документа у тримісячний строк після прийняття на роботу на посаду головного бухгалтера пройти підвищення кваліфікації. Проходити дане підвищення кваліфікації не рідше одного разу на три роки
  • Не мати непогашеної або незнятої судимості за злочини проти власності, у сфері господарської та службової діяльності, а також не бути позбавленим права обіймати певні посади та займатися певною діяльністю
  • Мати стаж трудової діяльності на посаді бухгалтера або головного бухгалтера не менше двох років в фінансовій установі або не менше п’яти років в будь-якій іншій установі

Фінансовий стан власника

Фінансовий (майновий) стан фізичної особи прямого власника з істотною участю у торговця цінними паперами має відповідати вимогам щодо наявності власних коштів у розмірі більшому, ніж розмір коштів, що вносяться до статутного капіталу андеррайтера.

Отримати безкоштовну консультацію:

НОРМАТИВНІ АКТИ ЩО РЕГЛАМЕНТУЮТЬ ДІЯЛЬНІСТЬ

Нормативно-правова база

01.  Закон України Про цінні папери та фондовий ринок

02.  Ліцензійні умови провадження професійної діяльності на фондовому ринку (ринку цінних паперів) – діяльності з торгівлі цінними паперами

03.  Правила (умови) здійснення діяльності з торгівлі цінними паперами: брокерської діяльності, дилерської діяльності, андеррайтингу, управління цінними паперами

ПРОЦЕДУРА РЕЄСТРАЦІЇ АНДЕРРАЙТЕРА

Етапи створення Андеррайтера

01.  Реєстрація компанії

Підготовка статутних документів, узгодження посади директора, реєстрація юридичної особи

02.  Приведення до нормативів

Формування статутного капіталу, навчання персоналу, аудит, розробка правил і положень

03.  Участь в СРО

Підготовка пакету документів для участі в СРО, отримання рекомендації від інших учасників, участь в СРО

04.  Отримання ліцензії

Розробка правил, аудит, підготовка документів для ліцензії, видача ліцензії на андеррайтинг

ЯКІ УМОВИ ОБОВ'ЯЗКОВО ПОТРІБНО ВИКОНАТИ

Вимоги до створення Торговця цінними паперами

регистрация финансовой компании

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ВИМОГИ ТЦБ

Професійні учасники фондового ринку – юридичні особи, утворені в організаційно-правовій формі акціонерних товариств або товариств з обмеженою відповідальністю, які на підставі ліцензії, виданої Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку, провадять на фондовому ринку професійну діяльність, види якої визначені законами України, а також Центральний депозитарій цінних паперів.

РОЗМІР СТАТУТНОГО КАПІТАЛУ ТЦБ

Торговець цінними паперами може отримати ліцензію на торгівлі цінними паперами за умов наяності сплаченого статутного капіталу:

  • Дилерська діяльність – у розмірі не менш як 500 тисяч гривень
  • За умов брокерської діяльності – не менш як 1 мільйон гривень
  • Андеррайтинг або діяльність з управління цінними паперами – не менш як 7 мільйонів гривень

ВИМОГИ ДО ПРИМІЩЕННЯ ТЦБ

Загальна площа приміщення торговця цінними паперами (крім банку), його відокремленого підрозділу повинна становити не менше ніж 20 кв. м, крім випадку провадження тільки дилерської діяльності, коли приміщення може бути площею не менше ніж 10 кв. м.

У разі організації торговцем цінних паперів діяльності в складі спеціалізованих структурних підрозділів, які є невід’ємною частиною його внутрішньої організаційної структури та мають інше місцезнаходження, площа приміщення по кожному такому підрозділу повинна становити не менше 10 кв. м.

УЧАСТЬ В СРО ТЦБ

Одна з умов отримання ліцензії на торгівлю цінними паперами є – членство щонайменше в одному об’єднанні професійних учасників ринку цінних паперів та/або саморегулівній організації, що об’єднує професійних учасників ринку цінних паперів за відповідним видом професійної діяльності та включення торговця цінними паперами (крім банку) до державного реєстру фінансових установ, які надають фінансові послуги на ринку цінних паперів.

ВИМОГИ ДО ПЕРСОНАЛУ ТЦБ

Для дилерської діяльності наявність – не менше двох сертифікованих фахівців.

Для брокерської діяльності наявність – не менше трьох сертифікованих фахівців.

Для провадження одночасно декількох видів професійної діяльності – не менше чотирьох сертифікованих фахівців.

ВИМОГИ ДО КЕРІВНИКА ТЦБ

Керівник торговця цінними паперами (крім банку) повинен мати стаж роботи на фондовому ринку не менше трьох років, у тому числі стаж роботи як керівної посадової особи на фондовому ринку не менше одного року.

ВИМОГИ ДО ГОЛОВНОГО БУХГАЛТЕРА ТЦБ

Головний бухгалтер торговця цінними паперами повинен відповідати таким професійним вимогам:

– Мати повну вищу освіту (спеціаліст, магістр)

– Мати документ про підвищення кваліфікації шляхом підготовки за типовою програмою професійної підготовки бухгалтерів професійних учасників фондового ринку, затвердженою рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, та атестації в порядку, визначеному Положенням про порядок навчання та атестації фахівців з питань фондового ринку. У разі відсутності такого документа у тримісячний строк після прийняття на роботу на посаду головного бухгалтера пройти підвищення кваліфікації. Проходити дане підвищення кваліфікації не рідше одного разу на три роки

– Не мати непогашеної або незнятої судимості за злочини проти власності, у сфері господарської та службової діяльності, а також не бути позбавленим права обіймати певні посади та займатися певною діяльністю

– Мати стаж трудової діяльності на посаді бухгалтера або головного бухгалтера не менше двох років в фінансовій установі або не менше п’яти років в будь-якій іншій установі

ЩО ПОТРІБНО ДЛЯ ПОЧАТКУ РОБОТИ

Для початку роботи необхідно надати:

  1. Дані про засновників і кінцевих бенефіціарів.
  2. Дані про Приміщення (фізичну адресу, за якою буде знаходитися компанія).
  3. Дані про Керівника, Головному бухгалтера, Відповідальним за фінансовий моніторинг (може бути особі Директора / Головного бухгалтера): копію паспорта та ідентифікаційного, диплом, трудова книжка.
  4. Дані про персонал ТЦБ.
  5. Планована назва Компанії.

Консультація Безкоштовно!

Залиште заявку і ми зв'яжемось з Вами найближчим часом!

Отзывы БМГ, bmg

Замовити послугу

ЗАМОВИВШИ У НАС ПОСЛУГУ ВИ ОТРИМУЄТЕ

01.  Консультування

Допомагаємо, консультуємо і знаємо як вирішити поставлені завдання

02.  Схему роботи

Погоджуємо і даємо робочі інструменти для реалізації планів

03.  Термін

Важливий результат, а не процес. Терміни проговорюються на початку

04.  Гарантію

Беремося за виконання роботи, в якій впевнені, за результат відповідаємо

Залиште Заявку!

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом!

ЧОМУ ОБИРАЮТЬ НАС?

Про Нас

Ми знаємо, що для Вас важливий результат, а не процес. Більше 10 років роботи на ринку, більше 1000 успішно реалізованих проектів, ми знаємо як отримати потрібний результат в термін

Досвід

Досвід більше 10 років, понад 1000 успішних проектів по всій Україні

Професіоналізм

У нас працюють практикуючі фахівці з досвідом роботи від 5 років

Гарантія

Ми гарантуємо в договорі виконання того чи іншого проекту

10

Років досвіду

100

Відкритих компаній

300

Отриманних ліцензій

1000

Успішних проектів

МИ ПИШАЄМОСЯ НАШИМИ ПРОЕКТАМИ

Наші Клієнти

клиенты бмг, dtek
клиенты бмг, metinvest
клиенты бмг, pokupon
клиенты бмг, metal-yapi
клиенты бмг, e-groshi
клиенты бмг, e-rassrochka
клиенты бмг, aeg
клиенты бмг, райффайзен