Toolbar

Інформація про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Нацкомфінпослуг протягом 2014 року

Інформація про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Нацкомфінпослуг протягом 2014 року

Реалізуючи вимоги Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», а також відповідних розпоряджень Нацкомфінпослуг, у Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, протягом 2014 року здійснювалися цілеспрямовані заходи щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами. Застосовувалися різні форми і методи роботи щодо покращення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення.

1. За період з 01.01.2014 по 31.12.14 у Нацкомфінпослуг опрацьовано                     9 645 звернень громадян. Із загальної кількості звернень від Адміністрації Президента України надійшло 107 звернень, Кабінету Міністрів України - 144, Верховної Ради України –  22, від інших центральних органів державної влади - 951, безпосередньо від громадян – 8 421 (з них, звернень, поданих на особистому прийомі – 21).

Протягом звітного періоду Нацкомфінпослуг отримано 147 анонімних звернень, що становить  1,5 % від загальної кількості документів.

Колективних звернень за зазначений період надійшло 127, що становить  1,3 % .

        Кількість повторних звернень – 109, або 1,1 % від загальної кількості. Основна причина повторних звернень: питання, порушені в зверненнях, задоволені не в повному обсязі, оскільки, Нацкомфінпослуг діє в межах наданих їй повноважень (кінцеве вирішення питання заявника деколи займає більш тривалого терміну розгляду, оскільки потребує ретельного вивчення ситуації та матеріалів, що додатково вимагаються у фінансових установах, з подальшим їх аналізом та розглядом на засіданнях Нацкомфінпослуг, як колегіального органу).

   Робота щодо результативності розгляду звернень громадян знаходиться на належному рівні, оскільки на засіданнях Комісії розглядаються проекти розпоряджень Нацкомфінпослуг про застосування заходів впливу до фінансових установ та про закриття проваджень у справах щодо порушення вимог чинного законодавства у сфері надання фінансових послуг у зв’язку з усуненням виявлених порушень учасниками страхового ринку. Більша частина цих розпоряджень стосується кінцевого  вирішення питань, порушених у зверненнях громадян.

За результатами вжитих заходів до фінансових установ, заявникам виплачується страхове відшкодування, що є об’єктивним індикатором ефективності наглядових дій з боку  Нацкомфінпослуг.

2. За характером питань значну частку займають питання про порушення строків виплати або зменшення суми страхового відшкодування, а також відмова у  виплаті страхового відшкодування страховими компаніями. З цього приводу надійшло              7 486 звернень, або 77,6 % від загальної кількості.

Питання щодо повернення депозитних вкладів кредитними спілками порушувалось у  598 зверненнях, або 6,2 % від загальної кількості.

З питань щодо врегулювання відносин з ломбардами, фінансовими компаніями та іншими фінансовими установами надійшло 405 звернень, або 4,2 % від загальної кількості.

З питань щодо врегулювання відносин з недержавними пенсійними фондами звернулося  926 громадян, або 9,6 %.

 

3. Структура звернень за їх видами така:

- пропозиції – 28 звернень (0,3 %);

- заяви (клопотання) – 3 643 звернення (37,8 %);

- скарги – 5 974 звернення (62 %).

 

4. Аналіз звернень громадян за їх місцем проживання свідчить, що найбільша кількість звернень надходить від жителів м. Києва та Київської області (3 501 звернення, або 36,3 %  загальної кількості), Одеської області                     (1 544 звернення, або 16 %), Харківської області (696 звернень, або 7,2 %), Дніпропетровської області (620 звернень, або 6,4 %), Донецької області            (424 звернення, або 4,4 %), Львівської області (402 звернення, або 4,2 %), Запорізької області (232 звернення, або 2,4 %) та Полтавської області              (208 звернень, або 2,2 %).

Найменше звернень надійшло  з Вінницької, Волинської, Житомирської, Закарпатської, Івано-Франківської, Кіровоградської, Луганської, Миколаївської, Рівненської, Сумської, Тернопільської, Херсонської, Хмельницької, Черкаської, Чернівецької  та Чернігівської областей.

З окупованої території АР Крим надійшло – 183 звернення.

Крім того, 8 звернень надійшло із зарубіжжя, а саме:  з Ізраїлю – 3, з Республіки Молдова – 1 та з Росії – 4.

 

        5. Стосовно соціально-професійного стану заявників слід зауважити, що за вказаний період до Нацкомфінпослуг звернулися 412 пенсіонерів. Найбільш актуальні питання що порушуються ними, – повернення коштів вкладених у недержавні пенсійні фонди (56,1% від кількості звернень даної категорії) та повернення вкладів та виплат відсотків по внесках, вкладених у  кредитні спілки (23,8 % від кількості звернень даної категорії).

 

6. Протягом  2014 року Нацкомфінпослуг розглянуто:

-  звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни – 4, або 0,04 %;

- звернень від Героїв Радянського Союзу, Героїв соціалістичної праці, Героїв України не надходило.

Основними питаннями, порушеними у зверненнях, були: невиплата відсотків по депозитних внесках, вкладених до кредитних спілок.

 

7. Надходження звернень від найменш соціально захищених категорій громадян протягом  2014 року таке:

   -  ветерани війни, ветерани праці – 177 звернень;

   -  інваліди (І-ІІІ груп) – 126 звернень;

   - інші верстви населення, що потребують соціального захисту та підтримки, –      22 звернення.

До Нацкомфінпослуг надійшло 2 звернення від жінок, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня» та 1 звернення  від одинокої матері.

Питома вага звернень осіб, які потребують соціального захисту та підтримки, становить 3,3 % від загальної кількості звернень.

 

8. Для вирішення   порушених у  зверненнях  громадян  питань,   Нацкомфінпослуг надсилала вимоги до фінансових установ про  надання повної інформації з наведених у зверненнях питань та вжиття відповідних заходів щодо поновлення порушених прав громадян.

Таким чином, кількість звернень громадян, питання яких вирішуються позитивно, поступово збільшується.

 

9. Наказом Голови Нацкомфінпослугвід 11.04.2014 № 66 «Про внесення змін до наказу Голови Нацкомфінпослуг від 15.04.2013 № 87 «Про затвердження графіку особистого прийому громадян Головою та членами Комісії у Нацкомфінпослуг» та Порядком організації та проведення особистого прийому громадян у Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, затвердженим розпорядженням Нацкомфінпослуг від 08.05.2012 № 173, визначено всі питання стосовно особистого прийому громадян посадовими особами Нацкомфінпослуг.

За вказаний період керівництвом Нацкомфінпослуг на особистому прийомі було прийнято 107 громадян.

 

10. На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.08.2009 № 898 “Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи “Урядовий контактний центр” із забезпечення оперативного реагування на звернення громадян, підприємств, установ та організацій, суб’єктів підприємницької діяльності, органів місцевого самоврядування, що надходять на урядову телефонну “гарячу лінію”, розглянуто 637 звернень, які надійшли до “Урядового контактного центру” з питань, що належать до компетенції Нацкомфінпослуг.

 

Джерело: http://nfp.gov.ua/news/868.html

Kontakt

Tryb: с 09:00-20:00

  • Tel.
    +380 44 2211110
    +380 44 2211120
    +380 44 2211130
  • E-mail
    cs@bmg.ua
  • Adres
    ul. Spasska 5 Kijów 04074 Ukraina
Обратный звонок

O nas

BMG Ukraine jest znakiem firmowym który jednoczy specjalistów w zakresie usług audytorskich, prawniczych, konsultingowych oraz marketingowych, mając na celu zapewnienie kompleksowej obsługi dla przedsiębiorstw, spólek finansowych i przedstawicielstw na terenie Ukrainy...BMG Ukraine

Dołącz do grupy

 

 

KONTAKT

BMG UKRAINA

Subskrybuj nowości

Имя
Телефон